lördag 27 november 2010

Dags för blogcandy.......

Inte trodde jag för sex månader sen,
när jag startade min blogg
att jag skulle få ett sånt stort
nätverk av trevliga bloggare...
Tack alla Ni för kommentarer och feedback...
Dags för en tävling:
Här kommer ett paket lagom till jul med en massa gotter:
Gräddkola, strut med skumtomtar,
strut med chokladhjärtan, stor vit chokladkaka.
gör såhär:
För en lott, lämna en kommentar.
För två lotter, lämna kommentar
och länka valfri godisbildpå sin blogg.
För tre lotter, lämna kommentar, länka och bli följare.
Skriv hur många lotter du tar ;)
Anonyma kan maila mej...
Jag drar vinnaren 15 dec....
Lycka till...
Smaskig gräddkola i gammaldags påse...


Julgotter lagom till jul...





102 kommentarer:

  1. jag är följare och lämnar kommentar så jag vill hemskt gärna ha två lotter- godissugen som jag är!!! kramis semlan

    SvaraRadera
  2. Love your embellished bags...I did something a bit similiar on some bigger bags...will show you soon!
    xojanis

    SvaraRadera
  3. Åååå, nu blir jag sugen att gå till Gamla Stan å göra några inköp. Vilka vackra paket du fixat. Självklart så tar jag en lott. Ha en trevlig advent

    SvaraRadera
  4. Härlig blogg du har! Massor av fina bilder! Jag tar en lott och håller tummarna...

    SvaraRadera
  5. Vill med vara med!!!
    Jag kniper tre lotter...hehehe
    Ska bli sp kul att se vem som vinner!
    Hoppas att Du hittade till butiken idag!
    Kram Ida

    SvaraRadera
  6. Käraste bloggvän, vilka smarriga vinster :-)

    Kommentar, länk och bild på min blogg= jag tar TRE lotter tack :-)

    Önskar dig en fortsatt UNDERBAR 1:a adventshelg!

    Kram Helena / Franska Liljan

    SvaraRadera
  7. Å så koselig.
    Jeg blir gjerne med på dette.
    det blir tre lodd på meg.
    Klem fra Sanna.

    SvaraRadera
  8. Vilken mysig blogg du har! Hittade precis till dig.
    Såklart jag vill vara med och tävla också. :)

    SvaraRadera
  9. Är man inte godis sugen blir man ,tack för en lott,Nette

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Jag tar tacksamt 3 lotter; är följare, har länkat på min sidebar och kommenterar nu!

    Tack för chansen att få vinna det fina!

    Kram Lindha

    SvaraRadera
  11. Så godissugen jag blev.. klart jag är med o länkar och att jag inte var följare redan var konstigt.. men nu är jag =). Kram o ha en härlig första adventshelg.. Moa

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig tävling! :)
    Klart jag vill delta så jag lämnar en kommentar, följer dig (redan) och länkar till min blogg! :)
    Yes, 3 lotter! ♥

    kram på dig!

    SvaraRadera
  13. Hittade just hit till bloggen din via Håkans saturday show off och vilken tur att jag råkade komma till en tävling. Länkar, följer och kommenterar.
    alltså 3 lotter.
    Gottegris som man är..
    ~marita~

    SvaraRadera
  14. Du det där såg gott ut :) Jag är gärna med! Julgotter vore inte alls dumt. Tar tre lotter, har länkat i högra spalten på min blogg och blivit följare av din fina blogg. Håller tummarna!

    SvaraRadera
  15. Så fint!
    Jag är följare sen länge och vill gärna vara med i utlottningen med två lotter!
    Ha en fin första advent!

    SvaraRadera
  16. Vinden susar i advent
    och vårt första ljus blir tänt.
    Barn som har det svårt i världen,
    Gud bevare dem på färden.

    Tack för Din kommentar hos mig och låt mig bara få säga, att Din blogg är underbart sinnlig och så kreativt skön, och det är inte alls konstigt att Du fått ett stort cybernätverk. Du är en varm och go tjej som ger mycket av Dig själv, that's it!

    Peace & Love

    Agneta

    SvaraRadera
  17. Snällaste, finaste, älsklingsullamaria!! Låt mig vinna, du vet hur mycket jag älskar snask. Tack för en lugn återhämtningshelg! Kärlek!

    SvaraRadera
  18. Mmmmm.....masse deilig julenammis :)

    Ja, man finner masse trivelige mennesker i denne bloggverden - både til inspirasjon og glede :)
    Takk for de hyggelige kommentarene på min blogg, og jeg tar ett lodd.

    Ha en super søndag :)

    Klem fra Kari

    SvaraRadera
  19. åh..... for en skøøøn candy, den må meget gerne komme til danmark, jeg har jo været følger i længe så 2 lodder til mig:)

    klemmmm

    SvaraRadera
  20. Å vad kul med ett lotteri! tar 1 st lott! Ha det skönt i stugvärmen! Kram Iréne

    SvaraRadera
  21. 3 lotter här :O) Spännande! Godis kan jag inte stå emot. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  22. Vilken härlig blogg & fin tävling.
    Jag är gärna med och jag tar 2 lotter och här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/vinn-godis-i-fin-forpackning.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  23. Hej UllaMaria!
    Vad kul med tävling, jag är gärna med o länkar med bild hos mig, följare är jag redan:)

    Hoppas du haft en riktigt mysig första advent!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  24. Hej goa Ullamaria! Jag är en av dem som tycker det är kul att ha lärt känna dig här. Vill gärna vara med i din tävling och kniper tre lotter. Länkar och följare har jag vart länge!
    Ha nu en fin start på den nya veckan!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  25. nam nam.... tre lodd til meg.
    Ha en fin uke.
    Klem Connie

    SvaraRadera
  26. Jag gör ett försök ...
    Tar en lott och hoppas på tur ....

    info@cawo.se

    //anneli

    SvaraRadera
  27. Heisann!!
    vil gjerne være med på denne koselige tävlingen :o)
    Nydelige pakker!!
    Har kommentert, linket og følger din blogg....så det skulle bli tre lodd det :o)

    ha en fin ny uke :o)

    SvaraRadera
  28. Mmmmm, masse deilig julegodter!! Jeg tar 2 lodd og krysser fingrene :-)

    SvaraRadera
  29. Hej!
    Jag tänkte också pröva min lycka i din utlottning! :) har länkat på min blogg.
    Trevlig fortsättning!
    Therese

    SvaraRadera
  30. Hej!
    Vilken inspirerande blogg! Vill jättegärna vara med och tävla om julgodis...har länkat med bild i min blogg och så fixade jag att bli följare också:) så tre lotter!

    Ha en bra vecka!
    lisamaja

    SvaraRadera
  31. Beautiful idea and works!!!
    Kisses.

    SvaraRadera
  32. Hej!
    Trots att jag inte kommer in på Följ så har jag ändå följt dig länge :) och vill gärna vara med på din fina utlottning med två lotter!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  33. Oj oj svårt för en gottegris som jag att inte va med i denna tävlingen. 3 lotter tack.

    Kramizzar

    SvaraRadera
  34. Takk for hyggelig kommentar hos meg! For en herlig blogg-candy du har=) Jeg tar gjerne 2 lodd om jeg får. Ha en strålende afton.

    SvaraRadera
  35. Hej! Jag vill gärna vara med i din utlottning! Nu har jag lagt till mig som följare, och jag länkar också, så tre lotter lägger jag beslag på=)

    Ha en fin tisdag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  36. Mmm, dette blir jeg gjerne med på! Takk for at du gir oss muligheten til å vinne denne flotte candyen:)
    Følger har jeg vært lenge, og har linket med bilde i sidebaren min.
    Da krysser jeg både fingre og tær:)
    Klem:)

    SvaraRadera
  37. Vill tävla med en lott! Skulle vilja ha godiset ikväll:) Mvh Annelie M
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Hej goa gumman!
    Det låter som en tävling för gotteråttan!!
    Måste jag bara delta i! ;-)

    Länkar, så det blir två lotter!

    Hoppas du mår väl o önskar dig en skön vecka!
    Kram! Iréne

    SvaraRadera
  39. Jag älskar godis, så jag vill ju därför vara med och hoppas ju på tur!
    Jag länkar på min sida = 2 lotter.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  40. Självklart vill jag vara med i denna "GODA" utlottning! :)
    Har länkat från min blogg = 2 lotter
    Hoppas på tur till jul :)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  41. Jag vill vara med, jag med! ;)

    Tar 2 lotter - länkar och kommenterar :D

    Tack Ullamaria för dina varma ord... Jag upplever att i den karusellen som heter jul glömmer vi vad står JULEN för egentligen! :)

    Ha så fint, så glad att vi fann varandra!

    kram

    SvaraRadera
  42. Jeg blir gjerne med. Har linket og følger, så JA TAKK 3 lodd til meg. Jeg la også bloggen din i blogger jeg besøker, slik at jeg lett finner veien tilbake til bloggen din. Du hadde så mye spennende å titte på. Ha en riktig fin adventstid.

    SvaraRadera
  43. Jag är jätte gärna med i utlottningen, och har även länkat på min blogg så det blir 2 lotter.

    /Cecilia

    SvaraRadera
  44. Halloj! Vad spännande! Jag har knipit tre lotter då jag både lämnat en kommentar, länkat på min blogg och börjat följa din blogg :D
    Wohooo! Ses i helgen! *Äntligen*

    SvaraRadera
  45. Hej!
    Mycket passande tävling för en gottegris som jag! Är gärna med och kniper en lott. Hoppas på tur lagom till jul.

    Mvh Renate
    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Godis är aldrig fel, i synnerhet inte i så här vackra förpackningar. Tre lotter, tack, följer och har länkat i högra sidpanelen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

    SvaraRadera
  47. Hej jag vill gärna vara med på din fina blogg candy. Jag tar 3 lotter. Ha en trevlig dag! kram Nina

    SvaraRadera
  48. Gottegris som jag är vill jag gärna vara med i din utlottning. Kniper hela tre lotter.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  49. Åh vilken härlig blogg du har , jag kommenterar, länkar och följer :-)
    hälsningar Åsa
    www.mingullunge.blogspot.com

    SvaraRadera
  50. jag tar tre lotter,länkar med bild , o är nu följare oxå ...Kika gärna in hos mej för jag har oxå tävling nu ,hoppas på tuuuur!=9

    SvaraRadera
  51. Vilket oerhört inspirerande och mysig blogg du har! Jag har nu bara tid för att fixa en lott men tassar nog tillbaka hit snart igen ska du se. Fortsätt som du gör. Hälsningar Rebecka

    SvaraRadera
  52. Tittut. Vilken mysig tävling (och blogg)! Självklart vill även jag vara med och testa lyckan. Har länkat med bild från sidomenyn på min blogg (under "Tävlingar").

    /LadyNight
    http://pysselstund.blogspot.com

    SvaraRadera
  53. That's an awesome collection of goodies you're giving away. I have my fingers crossed.
    You have a lovely blog, very inspirational! I love your box for Advent, you are so creative!

    2 tickets! I'll leave a link on my sidebar for you. If you not sending to Germany, please let me know and I will remove it from my sidebar to prevent more entries from Germany.

    hugs Regina

    SvaraRadera
  54. Åh jag vill ha så många lotter jag bara kan =) Är följare, har länkat och kommenterar =) Nu håller jag bara tummarna så hårt jag någonsin kan!
    Kram på dig och trevlig helg!

    SvaraRadera
  55. Hej! Så mysigt, godis är aldrig fel :)) Klart jag vill vara med, länkar från min blogg och är numera följare av din fina blogg, så 3 lotter för mig!
    Ha en fin fredagkväll!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  56. Va det låter gott, mums.
    Jag är med och tävlar med 1 lott.

    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  57. Åh gotter!
    Jag är en godisgris utan motstycke och lägger gärna ned en lott i din lottdragningshatt.

    Du har en så fin blogg, Ulla. Vackra bilder med mycket inspiration. Man blir glad! :-)

    Kram

    SvaraRadera
  58. Jag tog tre lotter i din fina tävling. Vinsten skulle passa mig perfekt! ;0)
    Ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  59. Hej! jag hittade dig genom Heidis blogg, och satt och läste, såg ditt fina hus och hall,
    tänkte bli följare och fortsatte att läsa och kom till din blog candy. Så här blir det tre lotter direkt, det skall bli roligt att följa dig!
    Ha en fortsatt härlig helg!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  60. Jag är följare och är med och tävlar med 2 chanser
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Roffar åt mig 3 lotter:)

    http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/12/julgotter.html

    SvaraRadera
  62. Jag tävlar gärna om lite gott!

    SvaraRadera
  63. Herlig blog og candy du har!! Denne vil jeg være med på!
    Tar 3 lodd jeg - kommentar her, link og bilde i sidebaren og følger av bloggen din ;)

    SvaraRadera
  64. Jag vill gärna vara med och tävla på tre lotter.

    SvaraRadera
  65. Hoppas på att få lite julgotta!
    3 lotter tar jag...
    Är följare redan och har länkat...
    Adventskramar Kicki

    SvaraRadera
  66. Ljuvlig blogg!
    Hoppas på att vinna, så ska jag få glägja någon med en fin julklapp!!

    SvaraRadera
  67. Dejlig blog du har. Et lod til mig

    SvaraRadera
  68. Jag är gärna med och tävlar

    Har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/december/julgodis-1512.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  69. jag är med fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Är med och tävlar, 2 lotter, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/12/julgodis-15-dec.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  71. jag vill vara med i tävlingen :)

    SvaraRadera
  72. Är med med en lott!

    SvaraRadera
  73. Jag är med om 3 lotter:D

    här har jag länkat:
    http://chloeeee.blogg.se/2010/december/vinn-julgodis.html#comment

    SvaraRadera
  74. åhh jag är gärna med och tävlar med en lott :)

    SvaraRadera
  75. Jag är gärna med och tar 1 lott.

    Mvh, Carita
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  76. jag tar gärna 1 lott

    ha en trevlig 3e advent kram Linda

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  77. Jag är gärna med och tävlar och tar en lott.

    SvaraRadera
  78. Är gärna med! En lott.
    Hälsningar Caroline L
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Hejsan, så klart jag är med och tävlar.
    Deltar med 1 liten godislott och hoppas på tur.

    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  80. Jag tar gärna en lite lott, så där gottegris som man är.

    SvaraRadera
  81. Jag vill också delta med 1 godislott.

    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  82. jag är med o tävlar

    tessan_mustonen@hotmail.com

    SvaraRadera
  83. Jag kommenterar och tar en lott!

    ellebellejul@gmail.com

    SvaraRadera
  84. Jag är med!

    emmis_soet@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. Hej! Jag prövar lyckan hos dej med 2 lotter.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  86. Jag är med, 1 lott!
    madeli@hotmail.se

    SvaraRadera
  87. Hej, jag är gärna med och tar 3 lotter! :)

    Har länkat här: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/december/gottis-1512.html

    Och följer dig via Blogger, heter GulligaSurre där!

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  88. Hej hej klart att jag är med och tävlar!

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  89. Jag är med och tar 3 lotter :D Jag har lagt min länk i hemside-raden. Hoppas på tur!!

    malin_the_hmmmm@hotmail.com

    SvaraRadera
  90. Grattis till din mysiga blogg! jag bara älskar ditt talesätt -"Var dig själv...för alla andra är upptagna! För det passar så bra in på mig som är "krympling" men försöker att vara kvinna ändå o sminkar mig o har högklackat fast jag går med gåbord....

    Jag är gärna med i din tävling med tre lotter för jag länkar hit från min blogg ;
    http://pockethexorna.blogspot.com/

    Kramis o om du vill ha boktips eller vill vara med i en bokring kika då in hos mig, Pockethexan själv!
    <;D

    SvaraRadera
  91. så fin blogg du har! Legger meg til som følger med glede og trekker 2 lodd i sjansen til å vinne slik en fantasisk candy.

    ha en fin adventstid og jul, hilsen Kristin fra Norge

    SvaraRadera
  92. Jag är med (:
    Kram johanna-sofia
    mungipa@hotmail.se

    SvaraRadera
  93. Jag tävlar!
    Mvh Jeanette
    jeanette.helgesson@etanet.se

    SvaraRadera
  94. hoppas inte det är för sent nu!
    En lott :)
    emeliestahl@tyfonmail.se

    SvaraRadera