torsdag 26 juni 2014

Funderingar

Just i dagarna har jag insett att jag inte hinner uppdatera bloggen som jag vill och har starka funderingar på att sluta med den. En blogg ska vara läsvärd och unik på något sätt och jag har inte den tiden eller kanske lusten heller att hålla den igång . Tar mej en funderare över semestern. Jag finns på Facebook och får fin respons där, jag finns på instagram och känner att det egentligen räcker. Vi får se om jag återkommer eller avslutar. Må gott alla och njut av livet här och nu. Kram Ulla 

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag kommer att sakna dig och dina fina inlägg. Samtidigt förstår jag att det får inte bli ett måste!!
    Kanske att du hittar till mig när lusten finns!!
    Kram MaLin

    SvaraRadera
  2. Ja det går inte att vara aktiv på alla plan och alla platser. Jag koncentrerar mig bara på min blogg och har varken aktivitet på facebook eller instagram. Det känns bra för mig och ibland är det mycket aktivitet och ibland är det helt still. Livet pågår ju utanför sociala medier också.
    Kram och glad sommar

    SvaraRadera