söndag 11 april 2010

Nästa generations kortmakare

Lycklig sjuåring som får pyssla och välja och vraka
bland bling och papper...
Mina barnbarn har varit hos oss i helgen.
De älskar mitt kreativa rum.
Jag har lärt dem mäta, biga, klistra,
motivupplägg,
3-effekt, mönsterval,stämpla, skära,
riva men motivet har de
valt själva med omsorg.

Elvaåringens kort handlar om Harley Davidson,
jägare, hårdrock.


Sjuåringen tycker om katter.


Många kort har det blivit med änglar, blommor, rosor,
och mycket bling.


Inte Vintage direkt ;)


Ruskigt motiv!





































3 kommentarer:

  1. Det ska böjjas i tid det som krokigt ska bli...
    Jag har försökt ringa dig några gånger...tar med beställningen till jobbet imån!
    Nu är du favo hos mig med...tjänster & gentjänster. Hade 35 träffar här om dagen! Mkt för att vara min blogg- jättekul!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så herlige kort de har laget!!
    Skjønner godt de synes det er moro på bestemors hobbyrom :)
    Klem fra Maya

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Hjälp vilka duktiga barnbarn!! Rock-kortet med döskallen är helt underbart:-)
    Måste bara säga att du gör så galet fina saker, aprilutmaningen med den fina damen som du skrivit ut och färglagt är vansinnigt tjusig! Härlig, kreativ idé!
    Tevlig helg!

    SvaraRadera