tisdag 25 maj 2010

Enkla tags

Behövde några tags till presenter. Dessa tog endast
några minuter att göra.
Har man blom och blad punchar kan man ju
använda i stort sett vilket skräppapper man har
tillgängligt.
Jag tog lite spillpapper i blått och beige.
Bladen från en tapetsnutt.

Jag har klippt tagsen med min rivsax och
chalkat kanterna. Det gör att det
ser lite gammalt ut. 3d-liner i guld och vitt.


Dessa kom idag med posten från Mixen.
Tack Mia för snabb och FRAKTFRI leverans ;)
Jag har letat ihjäl mej efter dessa och äntligen är de mina-
Floral blom/blad punch.


Enkla tags för en krona styck.




2 kommentarer:

  1. Stilige tags du har laget. Så enkelt kan det gjøres, og så vakkert blir det. :)

    Klem, Trine :)

    SvaraRadera
  2. Åh va fina :) jag beställde blompuncharna, riktigt bra pris o fraktfritt = *gillar* Trevlig helg// Karin

    SvaraRadera