tisdag 8 mars 2011

Fantastisk vinst...

För den som scrappar och altrar finns det
ju hur många tävlingar som helst på bloggen.
Jag har inte tid att tävla så mycket, men förra veckan gick jag in på
Lilla Pyssel Ingers blogg och tävlade med ett
altrat påskägg som jag gjort.
...och döm om min förvåning när jag fick reda på att
jag vunnit.
Ett härligt stort paket kom det, med denna helt ljuvliga korg.

I korgen fanns det en påse med rosor...


...och fina band . Jag blev så glad.
Inger gör helt otroooooliga alster, så
kika gärna in hos henne och inspireras.
Tack Inger!!!






Kolla in jättepaketet,
gissa om jag var nyfiken på vinsten.




13 kommentarer:

  1. Grattis... vilken tur . Och det passade ju så bra till dig som pysslar så mycket också. Kram

    SvaraRadera
  2. Härlig vinst!!!

    Önskar att jag haft mer tid till scrapp men det kommer väl en tid efter pluggandet som gör det möjligt igen kanske.

    Kram Cia

    SvaraRadera
  3. Å vad jag blir glad att du fått paketet i från mig med din vinst:) Du är väl värd vinsten och dina ägg som du tävlade med älskade jag så himla snygga:)
    Sen om du blev glad så blir jag glad finns inget trevligare en att kunna göra andra människor glada:)
    Å vad du är duktig på att fota så snyggt det blev, jag skulle behöva låna dig att fota mina alster till bloggen ha ha ha:)
    Önskar dig en riktig trevlig dag och tack för alla snälla trevlig ord så gulligt av dig och jag blir jätteglad:) Kramar från lilla pyssel Inger:)

    SvaraRadera
  4. Grattis till en så underbart vacker vinst och alla fina band! Jag beundrar verkligen de som kan detta med scrapboking!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Även ajg hade en fantastisk vinnst i min låda i går! Tack rara du <3 Ett inlägg kommer i morgon *ler* Önskar dig en riktigt fin dag, och än en gång TACK! KRAM Therese - Sockenvägens Söta

    SvaraRadera
  6. Nämen, vilket fint paket! :)
    Grattis vännen till din vinst, förstår jag det om den var uppskattad.

    Ha en hääääärlig dag!
    Kram Loellan

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten! Jag är inte ett dugg förvånad att du vann, så mycket fint som du visat bilder på!
    Kram Barbro

    SvaraRadera
  8. Gratulerar :O) Vad roligt för dig. Härliga vårtecken. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  9. Grattis till den fina vinsten!!!!
    Ha en fin Kväll!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  10. Grattis till den superfina vinsten!
    Ha det gott!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  11. GRATTIS till vinsten! Dina ägg är ljuvliga.
    Ha det bra....

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinsten! Kul att hitta dej här i bloggvimlet...Jag minglade runt lite o hittade dej o din fina blogg! Gunilla ♥

    SvaraRadera
  13. Så kul!!! GRATTIS!!!

    Önskar dig en fin helg!! :)


    kramar/Olg@

    SvaraRadera