måndag 7 maj 2012

Fröstickor på väg

Nu går första leveranden med fröstickor iväg.
En som har beställt är fina Khatrine med bloggen
Fågel Blå.
Gå gärna in där för mer inspiration.


Fröstickorna är lackade med båtlack för att klara vätan ute.
De är i storlek 30 cm längd/2 cm bredd/1 cm tjocka.

Finns även i Carl Larsson färger, om man hellre vill ha det.
Just nu sommarpris 5 för 100 / frakt 40 kr tillkommer.
För beställning: ulla.stigson@telia.com


Ha en bra start på veckan.
Nu ska jag ut och plantera min rosa fläder jag köpte igår.

Kram Ulla

"rik nog som nöjd är"
Gunnel Svärd

2 kommentarer:

  1. Hej Gulle dej!
    Jag glädjer mej åt dom,,, väntar som ett barn på mitt lilla paket!
    Stor kram till dej, Ha en fin dag.

    Kathrine

    SvaraRadera
  2. Vilka fina fröstickor, de i Karl Larssons färg tyckte jag om! Hoppas nu att din rosa fläder har kommit i jorden! ha en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera