söndag 25 mars 2012

Stilar i Fabriken

Just nu handlar det om olika stilar i fabriken.
Det här med stil tar jag med en nypa salt,
för jag kan tycka att det kan ligga lite
värderingar i det och jag tror att var
och en mår bäst i att ha det som den vill och känner för.
Spela roll om det är lantligt, modernt eller chabby.
Jag har lite av varje....

Jag har förkärlek för det vita i inredningen,
har alltid haft vita möbler.
Sen varierar jag färgklickarna allt efter humör och årstid.

Jag kan blanda gamla vita möbler.....

Med nya  rosa bling från affärerna.
Det mesta jag köper är ändå loppor, eftersom
jag är mycket för återvinning.

Det viktigaste är dock att mitt inre mår bra,
och den inre stilen jobbar jag mycket med.

"En fager fasad kan dölja ett tomt inre"
Indiskt ordspråk

Ha en bra vecka,
Kram Ulla

8 kommentarer:

  1. Kikar in och önskar en fin söndag. Vad mysigt du har här =)
    Kram Tessan

    SvaraRadera
  2. Så fint du har det!
    Tycker faktiskt som du när det gäller inredning, man har det man trivs med!
    Ha en fin Söndag
    Krsmar Kathrine

    SvaraRadera
  3. Läste nu att du operetat dej!
    Krya på dej , och ta det lugnt!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  4. Håller med om att var och en gör som den vill i sin trädgård,det här med stilar och den senaste inredningen kan lätt skapa ångest
    ha det så gott
    maggan

    SvaraRadera
  5. Visst man skall ha det så man trivs! Härliga bilder du lagt ut.
    Ha det gott....

    SvaraRadera
  6. Helt enig med deg - hver og en får ha det som passer dem best!!!!! Synes det var forfriskende herlige og vårlige farger hos deg i dag - det kan se ut som du har hatt en flott vårdag:)))
    Samme her - helt fantastisk deilig!!!!:)
    Toveklem:)

    SvaraRadera
  7. Så mysigt du har det.
    En salig blandning av olika stilar det trivs jag också med :).
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  8. Hej vännen! Så fint du har det! Håller med om stilar, tycker man kan blanda allt, så gör jag, både mörkt å ljust, modernt å antikt, då trivs jag! Ha det gött! Kram Iréne

    SvaraRadera