torsdag 17 januari 2013

Krispigt vintervitt i Fabriken

Är i full gång på jobbet igen.
Gläder mej åt det....
Krispigt vintervitt är torsdagstemat i Fabriken idag.
Då får krispiga snöbilder bjuda på det
vintervita.
Vackra vita lagom kalla januaridagar.
Visst är det underbart!



Katten går i våra vedhämtarspår,
mindre snödjup för tassarna kanske....
Och för några dagar sedan fanns bara blasten kvar av min härliga grönkål.
Där hade rådjuren haft fest i vinterkylan.
Gå in på Fabriken för mer vit inspiration.
Kram Ulla

Sänd av himlens sol en strimma
Herre, över mödans dag.
Skänk åt varje dagsverkstimma
kraften av ditt välbehag.
Fyll vårt hjärta med den tro,
varur trogen tjänst kan gro.
Ur: Min lilla bönbok

5 kommentarer:

  1. Först av allt: FIN profilbild. Vackra du!
    Sedan: fina bilder av en harmonisk omgivning, för det måste det vara där du bor.
    Välsignelse och glädje i Gud.
    Kram fr /gb

    SvaraRadera
  2. Inte vet jag vad som hänt med min profilbild - vem har ändrat den?
    /gb

    SvaraRadera
  3. Underbart vackra bilder!
    Önskar dej en fin helg
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  4. Kika gärna in hos mig och hämta min rabattkod hos nätbutiken Tidlösa Ting - 20 % rabatt.

    Trevlig helg!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara vinter bilder,Hoppas att du mår bättre/Kram Lena lantligtistaden

    SvaraRadera