torsdag 22 juli 2010

Sommar

Mitt bidrag till Scrappehusets sommartävling.
Mitt sommarkort handlar mycket om sommarens
blommande dofter,
kärlek, glädje, sång och musik. Gemenskap...
Rött läppstift, bruna ben, bada i en varm sjö.
Vi är tre systrar i familjen.
Jag ÄLSKAR mina systrar!
Hittade ett fint papper från Grapfic 45
med badande flickor. Jag har använt rivaren.
I hörnet har jag gjort en "kyssmun" med rött läppstift.
Röd blomma bryter av i allt det beiga.
Spets och snöre, mönsterstämpel från Panduro.
Hjärta från Heart.

Noter som bakgrund.
Stämplat texten ;"earth, sun, water and love
thats all you need to glow" på bomullstyg.
Chalkat runt kortet.

Hittade ett helt häfte med noter för en tia
idag på loppis.
Bara att riva ut och använda...




11 kommentarer:

  1. Tack, min fina Anna!
    Tack för fotoinspiration ;)

    SvaraRadera
  2. For en flott blogg du har:=)
    Så heldig du er som kan reise til Borås på kort tid:) Bor du langt unna?

    Renate:=)

    SvaraRadera
  3. What a beautiful creation - I love it!

    SvaraRadera
  4. I love the bathing beauties! Very pretty art piece.

    Thanks for stopping by my blog and leaving such a nice comment and, for becoming a follower.

    I'll be following you too and will be back to see you.

    hugs
    Sissie

    SvaraRadera
  5. Vakkert og sommerlig kort. Herlig med tre badende damer. Stilig med kyssemunn. :)

    Jeg er så heldig at jeg har fire søstre.

    Klem, Trine :)

    SvaraRadera
  6. Lekkert kort du har laget her og stilig med kyssemunnen i hjørnet. Skal legge meg den bak øret.
    Ha en super dag.

    SvaraRadera
  7. For et herlig kort! Likte den kyssemunnen jeg også, og ellers et herlig bilde og flotte farger!

    Ønsker deg en herlig fredag!

    SvaraRadera
  8. Så flott!! Digger uttrykket - vintage er jo så lekkert! Og det bilde var veldig stilig!!
    Tusen takk for at du ble med på sommerutfordringen vår!!

    SvaraRadera
  9. Denne var jo bare knall kul. Herlig bilde og stilig pyntet.

    Takk for at du deltar. :D

    SvaraRadera