tisdag 8 februari 2011

homemade by me...

ALLTID har jag tillverkat och använt olika tekniker.
Allt från betong, till stickning.
Just nu är det beställningar på PÅSKÄGG
i Vintagestil som kommer in.
Gå in på Fabriken så får du se fler tillverkare...

Decoupage är en teknik som är jätterolig.
Jag älskar att återanvända saker och göra dem vackra.
Dessa änglafat såldes på julmarknaden ...
Just nu håller jag på med ett skåp som ska se gammalt ut....

De romantiska handledsvärmarna har
haft en strykande åtgång denna kalla vinter.




Bokfodral , linnepåsar , lavendelpåsar i Vintagestil
finns alltid att beställa.
Bara att maila mej...




Av en gammal burk gör jag den ny i Potter-stil.




Kort på beställning, detta var till Mors dag.





Ännu ett påskägg att beställa...







16 kommentarer:

  1. du lager så søte, hyggelige ting, liker påskeeggene:) Vi lager også påskeegg, kan jo få noen ideer av deg nå da;)

    Klem fra Trine:)

    SvaraRadera
  2. Beautiful, beautiful works, very romantic!
    Kisses and happy week.

    SvaraRadera
  3. Så fine sager du har fået kreeret ;o)

    Kom just inom din blog og glæder mig til at følge dig ;o)

    Klem Tina

    SvaraRadera
  4. Wow, så vakkert påskeegg.
    Du er en tusenkunstner. Alt du lager er så nydelig og du er så flink !
    Klem herfra....

    SvaraRadera
  5. Åhhh så mycket fina homemade saker!!!!!
    Du är så duktig!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  6. Påskäggen är fantastisk! JAg har också börjat fundera på att pyssla och pynta påskägg nu. DEt börjar ju närma sig... :-)

    SvaraRadera
  7. Så flink du er!
    Nydelige ting du lager:)
    Ha en flott dag, klem:)

    SvaraRadera
  8. Wow så söta och fina saker du gör! Påskäggen var så romantiska! Kram Iréne

    SvaraRadera
  9. Åh, så duktig du var!! Jag gjorde förra året lite ägg, men bara till eget bruk :)

    Så fina handledvärmare!! Kan man få lite närmare bild? Är de virkade eller?

    kramar

    SvaraRadera
  10. Visst är det härligt att vara så kreativ.
    Du är så duktig!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Du gör så fina saker ,kram Nette

    SvaraRadera
  12. Många fina saker du gjort. Förra året blev det en hel del påskägg här hemma.
    Det är härligt att pyssla önskar jag haft mer tid än vad jag har iblend.

    Kram Cia

    SvaraRadera
  13. Himmel vad kreativ du är! Och fint blir det också. Och påsk. Känns ju rätt avlägset just nu men jag fick en härlig känsla av dina ägg. Det kommer ju en vår och påsk!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  14. So beautiful.
    Love vintage images and you create art from it.
    Fine evening

    SvaraRadera
  15. wawwwwww noget så kreativt og romantiske ting også.

    klemmmm

    SvaraRadera
  16. Så jättefina saker du skapar. Jag gillar också att pyssla men har inte tid just nu. Har så mycket annat kul som skall hinnas med.
    Hoppas solen lyser över dig också!
    Kram Pia

    SvaraRadera