torsdag 11 november 2010

Leverans på handledsvärmare...

Det känns gott att ha nåt att plocka
med när man är ofrivilligt sjukskriven.
Det har trillat in beställningar via mailen...
på handledsvärmare.
Eftersom alla blir unika så tänkte jag visa er denna variant,
som ska ända bort till Norge.
Blomman gör man av spets som man drar ihop
och avslutar med en liten sidenblomma i mitten.
Enkelt med effektivt.

Man behåller 40 % av värmen om man bär handledsvärmare.
Alla mina handledsvärmare har varm och go fleece på insidan.




11 kommentarer:

  1. Åh så fina, så duktig du är! Ett par sådana vill jag ha, mailar dig strax. Kan tänka mig att det är skönt att ha detta pysslandet under din sjukskrivning. Jag skall strax iväg och packa 15 paket, och sen skall jag igång med en mycket ovanlig och personlig kistdekoration. Spännande med annorlunda uppdrag. Ha en fin dag.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Åååå vilka söta handledsvärmare.Bara så söta.Vad duktig du är.Önskar dej en fin dag rara du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Aldeles nydelige!
    Ha en fin dag, klem:)

    SvaraRadera
  4. Ditt hantverk är underbart!

    Tack för skorptipset! Har aldrig provat på vanlig kaka.

    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. nydeligw håndleddsvarmere:)

    Torsdagsklem fra Trine:)

    SvaraRadera
  6. Fina är dom dina handledsvärmare! Jaså minsann, smågrabbarna ska till A6. Tack för att du har utfodrat min! Han kan behöva gödas lite;-) /Anette

    SvaraRadera
  7. Så goa och fina, så duktig du är! Bra att man har något att pyssla med som är själsligt styrkande under sjukskrivning. Ha en mysig kväll.

    Kram Loella

    SvaraRadera
  8. Tack ska du ha för att du påminde om att mycket händer under snön just nu. Det gladde mej, för visst är det ju så!

    Kan jag beställa handledsvärmare av dej?

    kram

    SvaraRadera
  9. Ok! Det ska jag göra. Ska passa på att mäta döttrarnas handleder då jag träffar flickorna i helgen! Ska fara och hälsa på i studiestaden i morgon och ska ta måttbandet med :)
    Vad kostar värmarna? :)

    SvaraRadera
  10. Igår var jag på julmarknad och testade handledsvärmare för första gången. Och jag blev varm i hela kroppen direkt. Så häftigt.
    Ha det gott i helgen och visst blir man varm i hela kroppen också av små barn som bryr sig!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera