torsdag 4 november 2010

Pearls for girls....

Det finns två butiker i stan där
min man ALLTID kan köpa mina julklappar
och presenter och jag blir lika glad varje gång...
Det tycker han är smidigt ;)
Det är Sisters där Pearls for girls finns och Årstid som
jag bloggat om i ett annat inlägg.
Jag älskar Pearls for girls smycken.
Detta har jag fått av en god vän.
Man tröttnar aldrig på att använda dem.....

...fina små texter som får en att tänka till....


Jag har också i svarta och vita nyanser,
beroende på vilka kläder jag har på mej.


11 kommentarer:

  1. Lekkert.
    Og fint for din mann at han vet hva du ønsker.
    Da slipper han å løpe rundt og lure på hva han skal kjøpe.
    Men du.... går det bra med deg?
    Tenker jo på deg !

    SvaraRadera
  2. Finfina smycken!

    Visst är det roligt, jag är också en riktig smyckesälskare....helst armband och ringar...piffar upp det mesta.

    Have a nice evening girl!
    Love Loella

    SvaraRadera
  3. Underbara smycken!!!!
    ha en fin KVäll!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  4. Åååå for noen vakre,men samtidig tøffe og kule smykker.Må visst sjekke opp Pearls for girls...ser meget lovende ut :)))))
    Takk for tipset ... det er jo sånn at man snart kan ønske seg både smykker og annet kjekt heldigvis:)))))
    KOs deg resten av kvelden...jeg fyker på jobb :))))
    tovekram :)

    SvaraRadera
  5. Vackra smycken,var säljs dom,med tanke på att jag har börjat räkna dagarna till min Stockholmsresa ,kram Nette

    SvaraRadera
  6. Åååh jag ÄLSKAR pearls for girls!!

    SvaraRadera
  7. Jag förstår att du har varit med om något väldigt tufft och jag blir så imponerad vilken positiv känsla du ändå lyckas sprida med dina inlägg och kommentarer. Det känns så speciellt att du tar dig tid att kommentera mina inlägg fast du har haft det så tufft!
    Hoppas att din kropp inte gör så ont längre och vad fint att du har en man som förstår vad han ska ta med hem för att göra dig glad! Såg hur fint ut som helst!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  8. Ja, jag gillar också Pearls for girls jättemycket! Dom du visar här har jag inte sett förut, men dom var supersöta!

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  9. ÅÅÅ vad fint sådant kan man verkligen inte få för mycket av:)
    Hoppas att du kryar på dig och känner dig bättre och bättre hela tiden:)

    Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg, kramar från lilla pyssel Inger:)

    SvaraRadera
  10. Varför ändra på något som fungerar ;-) Själv är jag svag för Pilgrim-smycken, något som min älskling tagit fasta på;-)

    Krya på dig och ha en fin helg! Kram Anette

    SvaraRadera