lördag 20 november 2010

Vit, vitare vitast....

Jag tröttnar aldrig på vitt....
Jag har haft vitt innan det blev trendigt ....
Vitt finns i så många nyanser.......
Mitt vita uterum ger mej ro i själen,
jag går och tittar på det ofta
och längtar ut dit, nu är det för kallt att sitta där.
Men när marssolen värmer så är det öppna dörrar...
Vitt durkslag från Ikea....

Vita bulliga WCbokstäver från Iems....


Vit spets och tyll....


Vit sidenros från Årstid....
Gör sig bra till rustik betongvas....




19 kommentarer:

  1. Framför allt gräddvit föredrar jag. Vita kläder älskar jag men smutsen och maten gör det med. Aldrig att jag inte spiller mat och dylikt när jag bär vit.

    SvaraRadera
  2. ja vitt är härligt...ditt uterum med! Kramis semlan

    SvaraRadera
  3. Så lekkert uterom du har:)
    Ja hvitt er flott, skjønner godt at du får ro i sjelen der:)
    Ha en fin helg, klem:)

    SvaraRadera
  4. Du är sååå inspirerande! Precis vad jag behövde just nu då jag ska börja röja. Ska inleda med köket. Bort med fult och onödigt...

    Ha en skön dag!!!

    SvaraRadera
  5. Åh så fint!!!!
    ha en fin dag!
    Kram kathrine

    SvaraRadera
  6. ÅÅÅå vad fina bilder och söta saker.Vad fi nt uterum du har.....Ja vitt är bara så fint i kläder och inredning.Ha en härlig dag .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Lekkert er det;-D


    Klem fra Grete

    SvaraRadera
  8. Beautiful images, I lake it!

    Have a lovely weekend.

    SvaraRadera
  9. Härligt uterum som minner om sommaren... Här är det vitt itdag UTE :-) Snön forsar ner (kan snö forsa?) och vi pysslar här inne. Tyvärr är det ju mörkt och uselt fotoväder, men det får bli som det blir :-) Liten lunchpaus här nu :-)

    Ha en fin lördag!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  10. Vitt har alltid varit vackert,kram Nette

    SvaraRadera
  11. Få se om adventsstaken dyker upp i mitt köksfönster ännu i kväll... :)

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  12. Japp vit är härligt!
    Jag gör aom mitt hem lååångsamt.
    Har tänkt på det du sa om försäljning...ska tänka lite till på möjligheterna med det...
    Kram på dig (tror jag ska skicka min fars namn till den där tomtegrejen...heheheh)

    SvaraRadera
  13. Underbart fint du har det.. vitt är såå vackert och jag är nog lite som du har alltid gillat det. Förstår att du längtar ut till ditt fina uterum, du får jobba på att isolera det så ni kan använda det mer vintertid.. värt varenda krona tycker jag som har gjort det. Sitter ofta därute och tankar in frid i sinnet, ljuset är magiskt så här års. Kram o ha en härlig fortsatt helg..Moa

    SvaraRadera
  14. Kul att du gillade min ljusstake!
    Vilket ljuvligt uterum du har. Förstår om du går och tittar på det och längtar dit!
    Ha en bra fortsättning på helgen!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  15. Vackert vitt inlägg. Jag gillar också vitt men alltid med färger till. Har målat väggarna vita i sovrummet idag, var väldigt tveksam till detta. Men eftersom det är färg på sängen och lite rosentema så blev det jätte snyggt.
    Ha en härlig söndag!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  16. Vitt ger en ro i själen och bra att ha som grund.
    Ha en skön Söndag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  17. Tack för att du tittade in hos mig!
    varm kram fr tecknartina

    SvaraRadera
  18. Godmorgon och tack för din gulliga kommentar.
    Vitt vinner alltid, det bara är så! Jag försöker blanda in lite färger efter årstid, men det mesta här hemma är vitt.
    Önskar dig en mysig söndag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  19. Hej där, tack för fin kommentar hos mig..Vitt är en färg som man aldrig tröttnar på..men måste tillstå att jag är svag för mer färg och då särskilt nu till jul.Det är väl tur att vi är lite olika eller hur? Ha nu en riktigt go söndag! Torprosen

    SvaraRadera